lunes, 16 de octubre de 2006

He tornat a fer el viatge

Aquest pont he anat a Osca i he tornat cap a casa al costat dels pares. L'espai ha perdut la força que per a mi havia tingut aquest estiu en la cerca dels territoris de la infantesa.
La mare i jo vem anar pels espais que jo havia estat descobrint durant l'estiu i he vist que no tenien els colors i la frescura que a l'agost havia trobat.
L'aigua i el cel eren els únics que em retornaven les sensacions de fa dos mesos.



El paisatge ha perdut la frescor que recorda aquesta imatge.
Amb la mare vaig parlar bona estona asseguda a prop d'aquest indret. Va ser un dels millors moments d'aquests dies.

De tornada cap a Barcelona el cel era amb nuvols dispersos.
De camí cap a l'est vaig mirar enrera i vaig poder observar com s'anava amagant el sol darrera la terra. El cel anava agafant diferents tonalitats de la gama del rosa i del lila.
Apropant-nos a la nostra ciutat vem veure uns nuvols sobre la linia de la costa amenaçant-nos amb tormentes, cap al Tarragonés.

Normalment faig els viatges d'anada i tornada escoltant música. Aquest viatge ho he fet enganxada en la lectura. Llegir ha estat una de les meves activitats d'aquests dies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario