viernes, 8 de junio de 2007

A punt


A punt de deixar la mar i tornar cap a casa.
El curs s'acaba i haurè d'anar cap a les terres interiors.
Pensar en la calda que ens cau a sobre m'espanta.
La mare pateix molt quan fa calor i cada vegada li costa més remontar l'estiu. Al contrari, el pare es queixa del fred.
A Osca quan fa molta calor hi ha sobrecèrrega elèctrica. Aquests dos estius passats van patir aturades degudes al fet de que es tenien el sistemes d'aire condicionat en marxa a tot arreu.
A casa dels pares no em tenim, no volen i jo estic d'acord, però estem sota terrat i durant les hores de més incidència solar la casa es un forn.
La mare i jo estem a casa patint la chafogó.
Tanquem totes les finestres i baixem persianes. Fem servir bantalls i ventiladors. Bebem líquids i estem mirant la televisió i fem petar la xerrada. Quan marxa el sol obrim tot i deixem pasar l'aire.
Jo em poso al clatell una tovalloleta mullada i la vaig mullant. Quan el cap està massa calent ho fico a dins el congelador una estoneta i hem refaig.
També faig servir tovalloletes per les cames, que se'm carreguen molt.
No tots els dies són tan oclusius. Hi ha dies d'estiu que pots aguantar-ho millor.
Ja veig que em preocupa el tema. Serà millor prendre les coses amb calma.

No hay comentarios:

Publicar un comentario